پیچ 4 ام دی اف

Wiki Article

آشنایی با انواع رولپلاک + نکات نصب

اندازه پیچ‌های ام دی اف مشابه پیچ‌های معمولی است. سر پیچ‌های ام دی اف ستاره‌ای است و طوری طراحی شده‌اند که مانع از ایجاد شکاف روی ام دی اف شوند. همچنین بخوانید: نحوه بستن پیچ ام دی اف پیچ بتن

پیچ چشمى نوعى از پیچ است که با داشتن یک حلقه در انتهاى خود باعث مى شود بتوان یک طناب یا نوار یا زنجیر را به آن متصل کرد و براى کارهاى جابجایى اجسام بسیار پرکاربرد است.

از این پیچ‌ها برای اتصال قطعات سنگین استفاده می‌شود، زیرا با کلگی شش‌گوشه و شیارهای مناسب، توانایی تحمل فشار و وزن بیشتری را دارند و اتصالات محکمی را فراهم می‌کنند.

گروه تحریریه سازوکار سپاس از اینکه نظر خود را با ما در میان می‌گذارید...

او توانست بین اختراع برادران وایت و رامزدرن نوعی یکپارچگی که برای تولید پیچ چوب به کار می‌رفتند به وجود آورد. این تصور که جیمز ناسمیث آنچه را که مادسلای اختراع کرده بود همگانی کرده‌است اشتباه است. اگرچه دستگاه تراشکاری وی به محبوبیت آن کمک کرده‌است.

پیچ خشکه انعطاف‌پذیری کمتر و مقاومت بیشتری جمله با پیچ و مهره نسبت به پیچ‌های آهنی داشته و بیشتر در ساختمان‌سازی، خودروسازی، سدسازی، صنعت پتروشیمی، نفت و… به کار برده می‌شود.

جنس ساخت مهره: مهره‌ها از جنس‌های مختلفی مانند فولاد کربنی، استنلس استیل، آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند.

حقوق این سایت به شرکت نوآوران غرب آسیا (عمده فروشی آنلاین آپاروز) تعلق دارد. طراحی توسط آژانس خلاقیت کوانتین.

جنس انواع پیچ و مهره‌ها با توجه به کاربرد استفاده آن‌ها متفاوت است. این ابزار در جنس‌های مختلفی همچون آلومینیوم، برنج، آلیاژ، مس، پلاستیک، فولاد، استیل، فولاد ضد زنگ، تیتانیوم ساخته و تولید می‌شوند.

بی واسطه خرید کنید شناسایی تولید کنندگان و وارد کنندگان برتر خریداران

پیچ آلن به دلیل داشتن یک فرو رفتگى در سر خود آچار مخصوص به خود را دارد. در شکل زیر نمونه اى از این نوع پیچ را مشاهده مى کنید.

برخی دیگر از انواع پیچ‌ها وجود دارند که انتهای محور آن‌ها به صورت مخروطی شکل بوده و جهت سوراخ کردن قطعه باید از خود پیچ استفاده کرد. این نوع پیچ‌ها نیازی به مهره ندارند.

پیچ استور طیف گسترده ای از پیچ و مهره با کیفیت بالا را با قیمت مناسب ارائه می دهد. شما می توانید پیچ و مهره مورد نیاز خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید و مشخصات آن را بررسی کنید.

Report this wiki page