کلینیک زیبایی آرتا بیوتی سنتر

Wiki Article

برای ازبین‌بردن جوش‌های سرسیاه و زیرپوستی هفته‌ای یکبار بخور دهید. اگر پوست چرب دارید می‌‌توانید در آب جوش مقداری نعنا و آب لیموی طبیعی بریزید تا تأثیر بیشتری داشته باشد.

اگر آرایشگری را پیدا کنید که با او احساس راحتی می کنید و به طور منظم به او مراجعه می کنید، به او اجازه دهید پوست شما را بشناسد و در نتیجه از درمان هایی استفاده کند که بهترین نتیجه را به همراه دارد.

باربی شدن تا عید: ۱۰ روش ساده برای لاغری سریع شکم و پهلو!

به آن پایبند باشید. ورزشی انتخاب کنید که آن را دوست دارید. مثلا پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری بیا بازی با کودکان.

لیزر باعث تحریک تولید کلاژن در پوست شده و این کلاژن جدید تولید شده می تواند خطوط و چین و چروک ها را کاهش دهد. علاوه بر این، نور لیزر در لکه های ناشی از افزایش سن و سایر رنگدانه ها نفوذ می کند.

لیفت با تزریق ژل: این روش برای افرادی مناسب است که پوستشان شل و افتاده است. پس از تزریق ژل بدن حالتی سفت و جوان به خود می‌گیرد.

این روش جدیدترین روش جراحی لاغری است و ساز و کار آن شبیه به عمل بای پس معده است. با این تفاوت که قسمت اول روده کوچک تقسیم می‌شود و حلقه روده به معده متصل می‌شود.

فقط سه محصول آرایش چشم وجود دارد که واقعاً به آنها احتیاج دارید

استفاده از کرم ضدآفتاب در برابر تابش آفتاب: اشعه‌های مضر خورشید باعث سوختگی و آسیب‌های پوستی می‌شوند.

از ژل زیر چشم برای رفع گودی و تیرگی زیر چشم استفاده می‌شود. این روش زیبایی برای لیفت چشم استفاده می‌شود و گودی زیر چشم را از بین می‌برد و با ایجاد حجم از تیرگی آن هم کم می‌کند.

هرچه بیشتر مواد تشکیل دهنده مواد آرایشی را کشف کنید، بیشتر متوجه مضرات آنها می شوید. اکثر محصولات آرایشی باعث ایجاد آلرژی می شوند، برخی حتی باعث ایجاد مشکلات هورمونی می شوند.

سطح اراده فوق‌العاده‌ای می‌طلبد تا یک جوش قرمز درست وسط پیشانی‌تان را لمس نکنید. در حالی‌که همیشه اولین نقطه ای است که توجه شما را در آینه کلینیک زیبایی آرتا بیوتی جلب می‌کند. اما دستکاری مداوم می‌تواند باعث ایجاد زخم شود و آن نقاط کوچک قرمز با گذشت زمان در صورتتان برای همیشه جا خوش کنند!

تا چه حد با عمل های زیبایی بدن مثل پیکرتراشی یا بادی کانتورینگ آشنا هستید؟

شما هم مانند هر مادری، فرزندتان را قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب به عینک، کلاه، لباس و کرم ضد آفتاب مجهز کنید.

Report this wiki page