لوازم جانبی

Wiki Article

کولینگ و سوکت مادربورد: به بسته‌بندی کولینگ توجه کنید که با مادربورد و پردازنده‌ی روی آن هماهنگ باشد.

مینی پی‌سی مستقل که دارای تمام قطعات لازم برای اجرای سیستم‌عامل است و همانند یک کامپیوتر عادی عمل می‌کند. تین کلاینت‌ها که به نوعی برای عملکرد کامل به یک سرور مرکزی متصل می‌شوند و زیرکلاینت‌ها که تمام عملکرد آن‌ها وابسته به اتصال به سیستم مرکزی است، ۳ نوع اصلی کامپیوتر کوچک هستند. گزینه‌های دوم و سوم برای کاربران عادی مناسب نیستند.

همکاران ما در مرکز خدمات نمایندگی ایسوس آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به شما برای رفع نقص های دی وی دی رایتر های شما هستند.

یعنی باید دهها برابر قبل پول بدیم تا یه چیز معمولی بتونیم بخریم

پردازنده را در اولویت‌های نخستِ انتخاب برای گیمر هاست که با تأخیر و لگ روبرو نشوید. نیازمند به پردازنده‌هایی با فرکانس کاری ۳.

واژه رایانه پارسی است و از فعل پارسی رایاندن به معنی سامان دادن و مرتب کردن آمده. معنی واژگانی رایانه می‌شود ابزار دسته‌بندی و ساماندهی.

سلام دوست عزیز ممنون میشم جواب بدید و ی سیستم گیم که گرافیک با حافظه رم شش بهم معرفی در حدود بیست میلیون تومن. تشکر.

از مهم ترین و پرطرفدارترین لوازم جانبی گوشی ها می توان به هندزفری ، هدست و یا هدفون اشاره کرد البته انتخاب مورد ایده آل از بین هزاران برند و انواع مدل های بی سیم و باسیم کار بسیار زمانبر و همچنین طاقت فرسایی است.

بهترین ماوس های بی سیم را در وب سایت آرکا نود مشاهده نمایید

از زمان رایانه‌های اولیه که از سال ۱۹۴۱ تا کنون فناوری‌های دیجیتالی بصورت شگرفی رشد نموده است، اغلب رایانه‌ها از معماری فون نویمن که در اواخر دهه ۱۹۴۰ از سوی جان فون نویمن ابداع گردید سود می‌جویند.

هرچند رایانه‌های بعدی می‌توانستند برنامه ریزی شوند تا شطرنج بازی کنند یا تصویر نمایش دهند و سایر کاربردها را نشان دهد.

او که به پدر حسابدارش کامپیوتر در تنظیم حساب‌ها کمک می‌کرد، از زمانی که برای انجام محاسبات صرف می‌کرد گله‌مند بود.

سی‌پی‌یو‌های سرور معمولاً به‌ غول‌های دنیای پردازنده‌ها معروف هستند . از آنجا که در مدت زمان کوتاهی، حجم بالایی از اطلاعات را پردازش میکنند تعداد هسته‌ها بیشتر باشد، عملیات سریع‌تر انجام می‌شود برای این ها باید دنبال خنک‌کننده‌های جداگانه و قوی باشید

(این محاسبات بین دسامبر ۱۹۴۱ تا ژانویه ۱۹۴۶ روی حجمی بالغ بر یک میلیون کارت پانچ انجام پذیرفت! که این خود طراحی و سپس تصمیم نادرست بکارگرفته شده را نشان می‌‌دهد) بسیاری از ابررایانه‌های امروزی صرفاً برای کارهای ویژه محاسبات جنگ افزار هسته‌ای استفاده می‌گردد.

Report this wiki page