طلایاب

Wiki Article

عالی لطفا اگه امکانش بود قیمت دیگه دستگاهها رو بذارید با تشکر

آموزش فلزیاب مینلب رادار گنج یاب چیست ؟ جدیدترین دستگاه های فلزیاب

این دستگاه‌ها از امواج مادون قرمز برای تشخیص فلزات استفاده می‌کنند. آنها ممکن است برای کشف فلزات در خاک و سنگ‌ها استفاده شوند .

یکتایاب، بزرگترین فروشگاه اینترنتی انواع دستگاه فلزیاب

هر دو دستگاه را به یک میله غیر فلزی با طول یک متر محکم بچسبانید. پس از این‌که از محکم بودن دستگاه مطمئن شدید، آنتن رادیو را به یک جسم فلزی نزدیک کنید.

امکان کالیبره کردن دستگاه برای عملکرد دقیق و صحیح برنامه وجود دارد.

دستگاههای فوق موجود می باشند. از طریق بخش “تماس با ما” سایت با ما در ارتباط باشید.

این دستگاه‌ها از تغییرات در میدان مغناطیسی برای تشخیص فلزات استفاده می‌کنند. آنها معمولاً برای تشخیص فلزاتی با خواص مغناطیسی مانند آهن و نیکل استفاده می‌شوند .

و با نمایشگر میزان عمق شما از اطلاعات صحیح اهداف مطلع میشوید

برخی از آن ها گنج یاب به طور خاص برای تشخیص طلا و سایر فلزات گرانبها طراحی شده اند. حساسیت و ویژگی های قابل تنظیم چنین آشکارسازهایی آنها را برای کاربردهای خاص مانند جستجوی طلا ایده آل می کند. در نتیجه، به بسیاری از عناصر فلزی مختلف حساس هستند، اما حساسیت، قابلیت تنظیم و طراحی آشکارساز به نوع و اندازه فلزات قابل تشخیص بستگی دارد.

این اختلال توسط دستگاه طلایاب به صورت صدای بوق، ارتعاش یا نمایش دیجیتالی قابل تشخیص است و هر طلایاب با توجه به کیفیت آن دستگاه دقت آن متفاوت هست.

البته موضوع قیمت دستگاه طلایاب کوچک به عنوان قیمت فلزیاب دستی کوچک هم شناخته میشه و همه دنبال این موضوع هستند که هر دو عنوان یکی میباشد.

در صفحه اصلی اپلیکیشن، یک نمودار وجود دارد که با استفاده از آن متوجه خواهید شد که یک شی فلزی یا طلایی چقدر از شما فاصله دارد.

در کلیپ آموزشی، نحوه کار کردن با دستگاه از صفر تا صد به صورت کاملا واضح توضیح داده شده است.

Report this wiki page